Enviat per: eldidaletalegre | 26 febrer 2010

FELICITATS NTL !!

Aquest vespre estic de celebració per qué de vegades la realitat és millor que la ficció… i avui és un dia de dolça realitat.
Com us vaig explicar el llibre “El Club del los Viernes” em va deixar un mal regust, peró avui la realitat d’una molt especial amiga meva m’ha fet plorar d’alegria per el mitg del carrer.
Estic feliç per ella per que és guanyadora i res no la podrà aturar i estic feliç per mi per haver-la conegut i per qué tenim tota la vida per endavant.
Una abraçada per tu i per tothom que es cura una mica més cada dia, que viu cada dia i en treu profit, en treu tot el suc i totes les rialles possibles 🙂 Núria

Anuncis

Responses

  1. hola a totes

    jo fa poc que vaig al patch dels divendres , però també estic molt contenta per ella, i per tota la gent que com tu dius cada dia es cura una miqueta mes…
    molts petons i a celebrar-ho…. que la vida t’ensenya a disfrutar cada minut de la nostra vida…
    Anna


Deixa un comentari

Categories

