Enviat per: eldidaletalegre | 27 febrer 2010

LLIBRE I ROBES TILDA DE L’EMMA

Ei noies! Dues “news”:

Una que he creat un blog nou, es diu PATCHWORK Y CHOCOLATE on penjaré coses meves que fagi a partir d’ara “per lliure”. Ja sabeu algunes de vosaltres que m’he esborrat de L’agulla, oi?  Espero que el visiteu de tant en tant 😉  De tota manera seguim en contacte, eh guapis? Us penjo l’enllaç a la dreta.

I l’altre: la meva primera comanda a l’Emma de Patchandcompany! Mireu quin llibre tan preciós i sabeu qué? Amb la meva primera comanda he rebut una robeta Tilda de regal  😮   És la primeríssima vegada que em regalen un trocet de roba !!

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

